14 Mayıs 2008 Çarşamba

Gül Bileklik



Gül bileklik
Kahverengi güderi ve 925 ayar gümüş
85 YTL

2 yorum:

Kızıl dedi ki...

Merhaba Sevgili Meltem, ne zamandan beri bloguna bakıyordum yeni bir şeyler varmı diye, ama olmuyordu. Bugün yorumunu görünce "hah dedim, kesin Meltem'in blogunda bir hareket olmuştur" ve neticede de yanılmamışım :) Bence burası yani "Takı Stüdyosu" çok iyi bir fikir olmuş, hayırlı olsun canım. Şans getirsin sana. Ama lütfen diğer blogunu da unutma bu arada, bir şeyler yaz ve paylaşmaya devam et. Sevgiler, görüşmek üzere...

Meltem dedi ki...

Sevgili pandora, sorma bir türlü kendimi toparlayamadım uzun süredir. Şimdilerde daha iyiyim. Yazmayı çok istiyorum. Hatta her gün yazıp paylaşmayı... bir gün yapacağım:) Sizlerin yorumları bana moral veriyor inan. Teşekkürler.